NOA BEAUTY LOGO
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

מכשיר נונה פרמייר חוות דעת

אתן ביקשתן: חוות דעת על נונה, מכשיר הדגל של פרמייר

דיברתי רבות בפוסטים שלי על סוגי פגמים הקיימים בעור, קמטים, קמטוטים ואיך אפשר להתמודד איתם. דיברנו על סרומים, קרמים, תכשירים שונים ומכשירים לטיפול בבעיות שונות בעור.

גולשות רבות פנו וחיפשו אחר חוות דעת על מכשירי הנונה ונונה פרו של פרמייר, חוות דעת פשוטה, של אחת מאיתנו, שתדע לשים את האצבע על הדברים שחשובים לנו, בלי מילים גבוהות ואמירות מפוצצות.

אז הרמנו את הכפפה, פנינו לחברת פרמייר והעברנו מכשיר נונה לחוות דעת של טופז, הנסיינית שלנו. 

חוות הדעת שלה על מכשיר נונה של פרמייר, לפניכם:

לפני השימוש במכשיר נונה פרו

היה לי העונג להשתמש במכשיר נונה פרו של פרמייר (למרות שלא היתה לי בעיה להסתפק גם בנונה הקלאסי לצורך הבדיקה).

מכשיר האנטי אייג'ינג המרשים הזה הפך בשבועות האחרונים לחלק מרכזי בשגרת הטיפוח שלי, בעיקר בשעות הערב והלילה, מול הטלויזיה או עם הספר במיטה.

קראתי קצת על המכשיר קודם לכן, ראיתי שמדובר בכמעט שלושה עשורים של מומחיות שהושקעו כדי לעצב את המכשיר והטכנולוגיה למוצר ביתי.

חייבת לציין שחיצונית, המכשיר נראה מושלם. הגוונים הזוהרים שלו בשילוב הזהב המהמם בהחלט מעבירים את המסר שהושקעו במכשיר לא מעט זמן וכסף כדי להגיע לתוצאה המושלמת הזאת.

אחד הדברים שהיו חשובים לי ביותר טרם הטיפול, הוא שמדובר במכשיר לא פולשני. כל עניין הבוטוקס והזריקות מוקדם מידי עבורי והחלטתי שאני לא שם עדיין.

עצם זה שמכשיר הנונה מיועד לטיפול חיצוני בלבד, ללא זריקות וללא שום דבר חודרני, כבר העניק לו נקודת זכות יקרה אצלי. 

נונה פרו מחיר

השימוש במכשיר נונה

מכשיר נונה פרו פשוט ונוח לשימוש ומתאים בצורה מושלמת למי שרוצה להשקיע בעצמה, אבל לא רוצה להסתובב כל היום אצל קוסמטיקאיות ומטפלות.

כדי להשתמש בו, צריך למרוח את סרום פנים של פרמייר (לא בטוחה אם זה חובה, אך זה לגמרי עושה את הפעילות טובה ונעימה יותר).

לאחר מריחת הסרום השתמשתי במכשיר על פי הוראות החברה: בתנועות כלפי מעלה והחוצה מהפנים או בתנועות סיבוביות, תוך התרכזות באזור אחד של הפנים בכל פעם.

חילקתי את הפנים לארבעה אזורים (ארבעה רבעים, בצורה הכי פשוטה) ובכל אזור ביצעתי עיסוי פנים למשך 4-6 דקות.

המכשיר, למרות שהוא דולק, נכנס לפעולה רק בעת הצמדתו לגוף, כך שגם אם שכחתי אותו דולק, לא קרה כלום, הוא לא באמת עובד. 

כאשר מצמידים את המכשיר לגוף, המכשיר נכנס לפעולה והאור האדום מתחיל לעבוד. האור האדום משדר גלים באורכים שונים (מוזמנות לקרוא על זה, אני פחות שם..) אלה מעודדים את הגוף לייצר קולגן ואלסטין, מה שאמור לרפא את העור מהפגמים שבו.

בעת השימוש במכשיר והמגע עם העור, המכשיר מתחמם ונותן הרגשה נעימה מאד למשך הטיפול.

את הטיפול הזה ביצעתי שלוש פעמים בשבוע בארבעת השבועות הראשונים, ולאחר מכן פעמיים בשבוע לצורך שמירה על העור​.

התוצאות והרושם שלי ממכשיר נונה פרו

כבר בשבוע הראשון העור שלי נראה קורן וחלק יותר. העור קיבל מראה מוצק ונראה היה שקמטים עדינים שהיו לי נעלמו.

לאחר כשלושה שבועות כבר נשאלתי על ידי חברות אם עשיתי משהו בפנים ואיזה טיפול עברתי.

בנוסף לזוהר של העור והמוצקות הזאת, הרגשתי כי הנקבוביות שלי, שתמיד הפריעו לי, הפכו קטנות יותר ובולטות פחות.

הטיפול עצמו: השימוש במכשיר הנונה הוא קל ופשוט. המכשיר אלחוטי, קטן וקומפקטי. לא פעם טיפלתי עם המכשיר טרם השינה, בעודי קוראת ספר על הספה או במיטה, ללא שום הפרעה או מטרד. החלוקה של הפנים לאזורים נתנה לי שקט ומיקדה את הטיפול. להשקיע ארבע חמש דקות ברבע של הפנים זה משהו שכולנו יכולות לעשות ואגם אם הייתי צריכה להפסיק באמצע, ידעתי לאחר מכן מה עשיתי ומה נשאר עוד לעשות.

בטיחות: כיוון שמדובר בפנים שלי, לא הייתי מוכנה לעבור טיפול גם אצל קוסמטיקאית, במכשיר שאיני יודעת בדיוק מה ההשפעות שלו. מכשיר הנונה מאושר על ידי משרד הבריאות והרשות האמריקאית, זה מספק אותי לגמרי.

חומרים ועיצוב: כשמחזיקים את מכשיר הנונה ביד, מבינים את ההבדל. מרגישים שמדובר בחומרים איכותיים, לא כאלה שניסו לחסוך עליהם עוד כמה שקלים. כנראה שכאן הייצור הישראלי באמת משתלם, כיון שמדובר בחומרים איכותיים ונעימים למגע, כאלה שכמעט לא נתקלים בהם במכשירים אחרים המיוצרים במזרח הרחוק.

נונה פרו חוות דעת

נונה פרו מחיר: אני התנסיתי במכשיר הנונה פרו, אך ישנם שלושה דגמים של מכשירים: נונה פרמייר קלאסי, נונה פרו ונונה מקס. להבנתי הטכנולוגיה היא זהה אך ישנם מספר פרמטרים שחודשו או שודרגו ולכן ישנם מעט הבדלים בין הדגמים. המחיר של נונה פרו סביר בעיניי – 6,990 שקלים, לא יקר מידי למכשיר שנותן תוצאות מרשימות שכאלה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בטיפול ביתי, במקום הכי נוח לנו ובזמן שנוח לנו. 

למכשירי נונה פרמייר מחיר שעל פניו נראה יקר, אך מדובר ברכישה חד פעמית, ללא צורך ברכישת מוצרים באופן שוטף או תחזוקה שעולה כסף.  כשלוקחים בחשבון את אישורי הבטיחות שהמכשיר קיבל, את החומרים האיכותיים שלו ואת העובדה שאין צורך לרכוש איזה ג'ל יקר או חומר ייחודי אחר שעולה כמה מאות שקלים בכל חודש (פרט לסרום פנים שהמחיר שלו הוגן לגמרי ומשמש אותי גם ללא מכשיר הנונה), המחיר של מכשיר נונה פרו נראה לי הוגן לגמרי.

הסיכום שלי

מכשיר נונה פרו לגמרי עושה את העבודה. התוצאות, בדיוק כמו שהובטח, לא איחרו להגיע. השימוש במכשיר היה קל ונוח ולא דרש ממני מאמץ מיוחד. הפעילות שלו היתה נעימה, לא מכבידה ולא דורשת התעסקות. קיבלתי מענה לדרישת הבטיחות שהצבתי לעצמי וחשוב מהכל, ראיתי שינוי אמיתי בפנים. ממליצה בהחלט!

על הכותבת:

הפוסט נכתב על ידי טופז, בת 39 ממרכז הארץ, חובבת מושבעת של מוצרי טיפוח ואנטי אייג'ינג. 

חוות דעת נוספות על מכשיר נונה

לשיחה ללא עלות עם יועצת הדרמטולוגיה של פרמייר, השאירו פרטים כאן:

עוד חוות דעת על נונה סקין, נונה פרו ונונה מקס

עפרי גל, 56
עפרי גל, 56
שדרגתי לנונה פרו כי אני מרוצה מהתוצאה
קרא עוד
אני בחרתי לשדרג את המכשיר נונה שברשותי לנונה פרו מאחר והייתי מרוצה מהתוצאה
נורית בר מואב, 52
נורית בר מואב, 52
תוצאות נראות לעין לאחר שימוש של כשבועיים
קרא עוד
תודה על הנונה שממש עוזרת ותוצאות ניראות לעין אחרי שימוש של שבועיים. צריך להקפיד על יום כן יום לא ובהתאם לזמנים.
איילת דוד, 50
איילת דוד, 50
טשטש בצורה משמעותית את הקמטים
קרא עוד
שמי איילת מפתח תקוה, יש לי את המכשיר נונה כבר 5 חודשים אני משתמשת עם המכשיר בכל איזורי הגוף אני מאוד מרוצה מהשימוש בו המכשיר שיפר לי את מראה הפנים ובאמצעות גלי האינפרא שלו, לעת עתה טשטש בצורה נפלאה
נתי עברון, 61
נתי עברון, 61
נונה הוא מכשיר חובה לכל אישה
קרא עוד
בריאות צריך לתחזק על בסיס יום יומי. נונה הוא מכשיר חובה לכל אישה המעוניינת לתחזק את עור הפנים שלה לעור זוהר, בריא ויפה יותר
גליה שכטר, 58
גליה שכטר, 58
חיפשתי טיפול לא פולשני
קרא עוד
קיבלתי את NUNA לפני כשנה כשחיפשתי טיפול לא פולשני כדי לרענן את העור שלי ולהעניק לו מראה זוהר וחי יותר. הטיפול מהנה ונוח ומעניק תחושה טובה ואסתטית לפני שאני יוצאת לאירוע מיוחד.
מילי שטוץ, 47
מילי שטוץ, 47
מבחינתי זה הפתרון שלי
קרא עוד
היי אני מילי, מאז שאני משתמשת בנונה, העור שלי הרבה יותר רענן, אחיד וחלק. אחת כמוני שלא הולכת לקוסמטיקאית ולא משתמשת במוצרים יקרים לעור, מבחינתי זה הפתרון שלי
דורית חבז, 58
דורית חבז, 58
אני מאוד מרוצה מהתוצאות
קרא עוד
כאשה מולטי-טסקינג מודרנית (רעיה, אם וסבתא) הנושקת ל-60 אני מאוד מקפידה על מראה חיצוני, ובעיקר מראה הפנים. מאז שעברתי לפני כמה שנים סדרת טיפולים לעור הפנים, אני משתדלת לשמר ולחזק את התוצאות. לפני שנה רכשתי את מכשיר הנונה סקין ואני מאוד מרוצה מהתוצאות השבוע, בעקבות המלצתה החמה של לאורה, שדרגתי למכשיר הנונה פרו אשר מבטיח תוצאות הרבה יותר יעילות בפחות זמן
אידה קיסר, 69
אידה קיסר, 69
קשה להפתיע אותי אבל הם הצליחו
קרא עוד
שיווק מעולם לא היה הצד החזק שלי, אבל חשוב לי להעביר לכולם שאני פשוט מרוצה ושמחה ומודה לחברת פרמייר. מי שמכיר אותי יודע שאני עושה טיפולי אנטי-אייג'ינג שנים במכונים וטיפולי פנים אצל הקוסמטיקאית שלי. פשוט לא האמנתי שמכשיר קטן יכול לתת לי עוצמה כזאת, אז קשה להפתיע אותי אבל הם הצליחו. עכשיו אני עושה הכל לבד וקל לי וכיף לי
הקודם
הבא
נונה-פרו-4-1-1.jpg

מכשיר נונה של פרמייר

מכשיר נונה הוא מכשיר אנטי-אייג’ינג רפואי לשימוש ביתי המעודד ייצור קולגן ואלסטין, המסייעים לטיפול בנראות של פגמי עור שונים דוגמת קמטי הבעה, קמטים במצח וקמטים סביב העיניים.

לקריאה »

עדיין מתלבטת?

בואי נדבר על זה.. 💖