NOA BEAUTY LOGO
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

תקנון ותנאי שימוש באתר

מידע כללי

  1. אתר “הבלוג של נעה” הינו בלוג אישי וחנות מקוונת המציעה תוכן ואפשרויות רכישה של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה לנשים ולגברים.
  2. העושה שימוש באתר מצהיר כי קרא את תקנון האתר, מסכים לו ומתחייב לפעול על פי הוראותיו. בהתאם לכך, אין ולא תהא לעושה שימוש באתר או למי מטעמו כל טענה או תביעה כנגד האתר ומפעיליו, מלבד טענות הקשורות במישרין להתחייבויות החברה ע”פ תקנון זה.
  3. השימוש באתר ובתכנים המוצגים בו, לרבות העיון, הגלישה והרכישה באתר, כפופים לתנאי השימוש המפורטים להלן. משתמשי האתר מתבקשים לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה. השימוש באתר והרכישה בו מעידים על הסכמת ואישור המשתמש לתקנון ותנאי השימוש באתר.
  4. העושה שימוש באתר, מתחייב לעשות זאת אך ורק לשם ביצוע הזמנות וקבלת מידע. אין לעשות שימוש באתר זה למטרות אחרות.
  5. השימוש באתר מותר מגיל 18 ומעלה בלבד.
  6. תקנון זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מופנה כלפי נשים וגברים כאחד.

מדיניות האתר

  1. התמונות המצולמות באתר הינן להמחשה בלבד.
  2. מגוון המוצרים, המחירים, מחירי המשלוח, אמצעי התשלום ותנאי התשלום באתר יכולים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של מפעילת האתר.

קניין רוחני

  1. כל התוכן המופיע באתר זה, לרבות מאמרים, חוות דעת, המלצות, תמונות וכל תוכן אחר המופיע באתר הינו בבעלותו של בעלי האתר בלבד ואין להשתמש בו בשום צורה ובשום דרך, אלא לאחר קבלת אישור בכתב.
  2. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם מפעילת האתר נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
  3. אין בעצם הכניסה לאתר כדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהי לשימוש או הפצה של חומרים מהאתר לרבות תמונות, מאמרים, המלצות וכל תוכן אחר הקיים באתר.
  4. אנו מכבדים את זכויות היוצרים והקניין של אחרים. אם אתה מאמין כי מידע או תוכן באתר מפר את זכויות קנייניות השייכות לך, אנא צור קשר באמצעות פרטי ההתקשרות שבתחתית תקנון זה.

הרכישה האתר

  1. כל המוצרים המוצגים באתר קיימים במלאי ומוכנים למכירה.
  2. במידה ונפלה טעות ומוצר מסוים המוצג באתר אינו קיים במלאי או שמסיבה אחרת, לא ניתן לספקו ללקוח, נציג האתר יצור קשר עם הלקוח תוך שלושה ימי עסקים מיום הרכישה במייל או בטלפון. ההזמנה תבוטל והלקוח לא יחויב בגינה. ככלל, לא יינתן פיצוי בשל ביטול עסקה.
  3. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את מספר הפריטים שניתן לרכוש בכל הזמנה ממוצר מסוים או מכלל המוצרים.

אחריות

  1. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר שנרכש באתר, והאמור בו או מוצג בו, אינו מהווה חוות דעת מקצועית. כל מידע או תוכן שיופיע באתר אינו מהווה ייעוץ מקצועי, המלצה או חוות דעת כזו או אחרת. 

ביטול רכישה

  1. הלקוח רשאי לבטל עסקה שבוצעה באתר או להחזיר מוצר שנרכש באתר, בכפוף ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, ע”פ הכללים הבאים:

א. ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. הודעה על ביטול עסקה או החזרת מוצר תעשה באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת [email protected].

ב. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% מסך העסקה, אך לא למעלה מ- 100 ש”ח, בהתאם להוראות החוק. 

ג. במקרה של ביטול עסקה או החזרת מוצר לאחר שהמוצר כבר סופק לרוכש, יחזיר הלקוח את המוצר באריזתו המקורית כשהוא סגור וללא שהאריזה נפתחה, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. החזרת המוצר תהווה תנאי לביטול העסקה.

ד. ככלל, לא ניתן להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש או שאריזתם נפתחה, גם אם לא נעשה בהם שימוש.

ה. במקרה של ביטול עסקה או החזרת מוצר לאחר שהמשלוח כבר נמסר לחברת השילוח, דמי המשלוח לא יוחזרו.

2. לא ניתן להחזיר מוצרי קוסמטיקה, שמנים, קרמים וסבונים.

אספקה ומשלוח

  1. הזמנות מהאתר יסופקו בתוך חמישה ימי עסקים, לכתובת שצוינה בהזמנה, באמצעות חברת שילוח המועסקת על ידי החברה וע”פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  2. עלויות השילוח יפורטו בעת ההזמנה, בעמוד התשלום.
  3. המוצרים הנרכשים באתר יסופקו לכתובת בגבולות ישראל בלבד. החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לספק מוצרים מחוץ לגבולות ישראל או לספקם בעלויות משלוח ותנאי משלוח אחרים מהמצוין באתר וע”פ שיקול דעתה הבלעדי.
  4. הזמנות שיתקבלו באתר לאחר השעה 16:30 יחשבו כאילו התקבלו להזמנה ביום העסקים הבא.
  5. הלקוח מצהיר ומסכים לכך כי הוא יודע שמוצרים מסוימים יכול שיסופקו לו על ידי צדדים שלישיים, בין אם על ידי היצרן בעצמו ובין אם על ידי חברות אחרות. אין ולא תהיה ללקוח שום טענה למפעילת האתר בנושא זה וההחלטה על אופן אספקת המוצרים היא של מפעילת האתר ושלה בלבד.

שירות לקוחות

  1. לשאלות וקבלת מידע, ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות של החברה בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected].
  2. לנושאים הקשורים בחנות, ניתן ליצור קשר עם מפעילת האתר בוואטסאפ 054-2493418.
  3. כתובת החברה למשלוח דואר: האחווה 46, כפר יונה.

פרטיות

  1. פרטי האשראי של לקוחות החברה אינם נשמרים במאגרי המידע של החברה. סליקת כרטיסי האשראי מתבצעת ע”י גורם חיצוני בעל מומחיות בסליקת כרטיסי אשראי.
  2. החברה תהא רשאית לשלוח למשתמשי האתר מידע בדבר מבצעים שעורכת החברה, מוצרים שונים למכירה ועוד. משתמש שאינו מעוניין בכך יוכל להסיר עצמו ממאגר הלקוחות של החברה בכל עת.