NOA BEAUTY LOGO
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.
סרום פנים חשוב או מיותר?

סרום פנים מומלץ? חשוב או מיותר?

הסרום לפנים הוא אחד החלקים החשוב ביותר בשגרת הטיפוח שלך, בעיקר בגלל שמדובר בתכשירים המרוכזים והממוקדים ביותר. אם עד היום תהית מה החשיבות של הסרום שלך וחיפשת סרום פנים מומלץ, הנה כמה סיבות שיגרמו לך לא לוותר עליו לעולם:

1. ריכוזיות גבוהה: סרום לפנים בדרך כלל מרוכז יותר מאשר מוצרי טיפוח אחרים כמו קרמים או מסכות. המשמעות היא שסרומים למיניהם מלאים ברמות גבוהות של רכיבים פעילים שיכולים לספק תועלות משמעותיות ביותר לעור שלך.

2. טיפול ממוקד: הסרומים בנויים כדי לטפל בבעיות עור מסוימות. בהתאם לפורמולציה שלהם, הם יכולים לטפל בבעיות כמו קמטים, קמטוטים, כתמים כהים, הידרטציה או אקנה. זה הופך אותם לכלי יעיל מאוד בשגרת הטיפוח שלך.

3. שיפור בריאות העור: שימוש רגיל בסרום מתאים יכול לשפר משמעותית את בריאות העור ומראהו. הסרום יזין את העור שלך, יעזור להגן עליו מפני נזקים שונים ויקדם את התחלפות התאים, שיכולה להשאיר את העור מראה יותר זוהר וצעיר.

4. ספיגה משופרת: בשל הקלות והדקות של החומר, הסרום יכול לחדור לעומק העור, מה שמאפשר ספיגה טובה יותר של החומרים הפעילים. משמעות הדבר היא שהסרום יכול לספק יתרונות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר מוצרי טיפוח עבים וכבדים יותר.

5. מחזק את יעילות המוצרים האחרים: כאשר משתמשים בסרום פנים בשילוב עם מוצרי טיפוח אחרים, הסרום יכול לעזור להגביר את יעילותם (של החומרים האחרים). לדוגמה, החלפת סרום לפני המריחה של המסיר יכולה לעזור לנעול את רכיבי הסרום, והמסיר עוזר לחתום הכל ולהשפיע לחות לעור.

6. התאמה אישית: יש בשוק סרום כמעט בשביל כל בעיה בעור. המשמעות היא שאת יכולה בקלות להתאים את שגרת הטיפוח שלך לצרכים המסוימים של העור שלך. מתמודדת עם יובש? שמנוניות של העור? סימני הזדקנות או אקנה? סביר להניח שיש סרום ספציפי שיכול לעזור לך.

סרום לפנים מומלץ סרום ויטמין סי

חשוב לציין שאיכות הסרומים יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם למותג ולמוצר, כך שחשוב לערוך מחקר ולבחור סרום לפנים שהוא באיכות גבוהה ומתאים לסוג העור ולדאגות שלך.

המלצת מערכת: סרום ויטמין C

ויטמין C הוא אחד מנוגדי החמצון החזקים ביותר בטבע, והוא בעל יתרונות רבים לעור. ויטמין סי עוזר להפחית את הנזק הנגרם מקרינת השמש, להבהיר כתמים בעור, לשפר את המרקם שלו ולהגן על העור מפני נזקים סביבתיים.

לסרום המכיל ויטמין C מספר יתרונות:

  • מפחית נזק הנגרם מקרינת השמש: ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה, והוא עוזר להפחית את הנזק הנגרם לעור מקרינת השמש שהיא הגורם העיקרי להזדקנות העור והיווצרות קמטים, קמטוטים, כתמים כהים ופגמים אחרים בעור. ויטמין C עוזר לנטרל את הרדיקלים החופשיים, שהם מולקולות לא יציבות שיכולות לגרום נזק לעור.
  • מבהיר כתמים ופגמים בעור: ויטמין C יכול עוזר בהבהרת כתמים ופגמים בעור כגון כתמי שמש, כתמי גיל וצלקות אקנה. הוא עושה זאת על ידי עיכוב ייצור המלנין, שהוא פיגמנט העור האחראי על צבע העור.
  • משפר את מרקם העור: ויטמין C עוזר לשפר את מרקם העור על ידי הגברת ייצור הקולגן, החלבון המעניק לעור את חוזקו וגמישותו.
  • מגן על העור מפני נזקים סביבתיים: ויטמין C יעוזר להגן על העור מפני נזקים סביבתיים, כגון זיהום אוויר ועשן סיגריות. נזקים סביבתיים אלו גורמים להזדקנות העור, להיווצרות קמטים, קמטוטים, כתמים כהים ופגמים אחרים בעור. ויטמין C עוזר להגן על העור מפני נזקים אלו על ידי נטרול הרדיקלים החופשיים.

סרום ויטמין c מומלץ

סרום ויטמין C מומלץ של חברת פרמייר עם ויטמינים C ו-E: סרום מושלם, מבוסס על ויטמינים E, C ו-A, ומועשר בשמנים אתריים ותמציות צמחים. הוא נועד לספק לעור לחות מקסימלית, לשפר את הגמישות ולהחזיר את חיוניות העור. הסרום עוזר להפחית את סימני ההזדקנות ולקדם גוון עור מאוזן יותר. סרום ויטמין סי של פרמייר נחשב לאחד הסרומים האיכותיים בעולם.

מחירו של סרום ויטמין C של פרמייר בארץ הוא 309 שקלים, מחיר שווה לחלוטין עבור סרום יוקרתי ומפנק.

לקוראות הבלוג של נעה, ניתן לרכוש את הסרום ב – 10% הנחה. לרכישת הסרום לחצי כאן.

ניתן גם לרכוש את הסרום באמזון עם משלוח לישראל (המשלוח ארוך יותר ועם עלויות משתנות). לרכישה הסרום באמזון לחצי כאן.

 

*ניתן גם לרכוש את סרום ויטמין סי של פרמייר באמזון עם משלוח לישראל (המשלוח ארוך יותר ועם עלויות משתנות). לרכישה באמזון לחצי כאן.

סרום ויטמין סי של חוה זינגבוים: נספג בקלות ומותיר את העור רך כמשי. מכיל חומצות שומן חיוניות לשיקום העור ונוגדי חמצון חזקים במיוחד להגנה מפני נזקי רדיקלים חופשיים. תומך בהבהרת העור, במיצוק העור ובהעלאת רמת הלחות. הסרום מגיע בשתי אפשרויות, האחת לעור יבש והשנייה לעור שמן.

ניתן לרכוש את הסרום של חוה זינגבוים בהנחה של 10% באמצעות קוד קופון NOA10. לרכישת הסרום בהנחה לחצי כאן.