NOA BEAUTY LOGO
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

פגמים בעור

ואיך אפשר להתמודד איתם

פגמים בעור הם חלק מהחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. לא תמיד אנחנו שמחים לראות אותם, אבל אין ספק שכל אחת נתקלת בהן מעת לעת.

כל פגם מספר את הסיפור שלו – חוויה, אתגר, מעשה, תקופה בחיים. הפגמים בעור שלנו יכולים להופיע כבעיות זמניות, או סימנים למשהו עמוק יותר שמתרחש בגוף שלנו.

הבעיה הגדולה יותר היא שפגמים כאלה ואחרים יכולים להפוך למשהו שמשפיע על ההרגשה שלנו.

בפוסט הזה אנסה לסקור מספר סוגים של פגמים בעור, מה הם, איך הם מופיעים, וכיצד הם משפיעים עלינו.

בהמשך גם אציג לכם את מכשיר הנונה, פריצת דרך ישראלית שמצליחה להתמודד בהצלחה עם מגוון פגמים בעור ולטשטש אותם משמעותית.

היפרפיגמנטציה

היפרפיגמנטציה היא הכהייה או שינוי צבעו של העור. תופעות אלה נגרמות בדרך כלל עקב שינוי ברמות המלנין בגוף, לרוב מדובר בכמויות גבוהות. המלנין הוא הכימיקל שנותן לעור את הגוון שלו (הפיגמנטציה שלו).

היפרפיגמנטציה היא אחד מזיהומי העור הנפוצים ביותר והידועים בדרך כלל ככאלה שמחריפים עם הגיל.

שינוי צבע מסוים עשוי להיעלם מעצמו עם הזמן, כגון סימני אקנה קלים או נמשים, אך סוגים אחרים עשויים לדרוש טיפולי היפרפיגמנטציה אינטנסיביים יותר כדי להיעלם. 

קמטי הבעה

הפנים שלנו נמצאים בתנועה מתמדת, חיוך, כעס, בכי, חשיבה ועוד. שרירי הפנים שלנו הם אלו שעוזרים לבטא את הרגשות שלנו, כגון, עצב, כעס, ספק וחוסר אמון.

קמטים של ביטויים חוזרים אלו ידועים כקמטי הבעה. לכן קמטי הבעה מופיעים לעתים קרובות על המצח, על החלק התחתון של האף ובזוויות הפה.

הטיפולים המבוססים על אור אדום בסדרת המכשירים של נונה פרמייר מסייעים בהפחתת מראה קמטי הבעה, באמצעות חידוש קולגן ואלסטין בשכבת הדרמיס.

קמטים וקווים עדינים

קמטים הם בדרך כלל הסימנים הבולטים ביותר בעור שלנו להזדקנות. הקמטים נגרמים עקב פירוק ואי ייצור מספיק של קולגן ואלסטין בעור.

ככל שאנו מתבגרים, הגוף שלנו מייצר פחות קולגן ועם הזמן הכמות לא מספיקה כדי לחדש את מה שאבד. זאת הסיבה שהעור שלנו מאבד בהדרגה את החוזק והגמישות שלו.

הקמטים הראשונים נוטים להופיע על הפנים שלנו, בעיקר באזורים בהם העור מתקפל באופן טבעי במהלך הבעות הפנים (ליד השפתיים ובאזור המצח). הם מתפתחים בגלל שעם הזמן העור נעשה דק יותר ופחות אלסטי.

נקבוביות מוגדלות

העור שלנו מכוסה בשערות זעירות, כל זקיק שיער יוצא מנקבובית.

לזקיק השערה יש בלוטה שמייצרת נוזל שומני הנקרא בלוטת החלב. כאשר בלוטת החלב משחררת את הנוזל, הוא עולה לחלק העליון של העור ונאסף שם בתוך הנקבוביות.

הגורמים העיקריים לנקבוביות מוגדלות הם בדרך כלל ירידה בגמישות סביב הנקבוביות, ייצור מוגזם של חלב ונפח זקיק שיער מוגבר שיכול לחסום את הנקבוביות. 

הידוק ומיצוק

ישנם מספר גורמים עיקריים שתורמים לאובדן גמישות העור, בניהם חשיפה מוגזמת לשמש, אורח חיים לא בריא, זיהום, מתח ולחץ, צריכת אלכוהול, עישון ואפילו שימוש במוצרי טיפוח לא נכונים.

כולם תורמים לנזק כזה או אחר לעור שלנו.

רגלי תרנגולת / רגלי עורב

קמטים של עורב-רגל הם קמטים קטנים הנוצרים בצד העיניים שמזכירים בצורתם את רגלי העורב. קמטים אלו נגרמים בדרך כלל עקב אובדן גמישות לעור ושרירי עיניים פעילים.

רגלי תרנגולת

מכשיר נונה של חברת פרמייר

מכשיר נונה של חברת פרמייר הוא מכשיר אנטי-אייג'ינג רפואי לשימוש ביתי, שנחשב לפריצת דרך בארץ ובעולם. המכשיר מבוסס טכנולוגיית אור אדום ואינפרא אדום עם אורכי גל מדויקים של 633nm ו-830nm.

קרני האור חודרות לשכבת האפידרמיס ומסייעות בהתרבות של תאים חדשים ומעודדות ייצור קולגן ואלסטין, מה שהופך את העור לגמיש יותר ומעניק לו מראה מוצק ומהודק יותר.

הטיפול במכשיר נונה גם עוזר לשמור על לחות העור ומשפר את גוון העור והמרקם שלו.

קצה האפליקטור של הנונה תוכנן בצורה מושלמת לטיפול גם באזורים העדינים מאוד בצידי העיניים וסביב השפתיים.

שימוש קבוע בנונה מסייע בהפחתת המראה של קמטים וקמטוטים על ידי עידוד הגוף לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין. 

מכשיר נונה, מכשיר נונה פרו ומכשיר נונה מקס, כולם בעלי אישור FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי.

לפרטים נוספים על מכשיר הנונה, לחצ/י כאן.

נונה פרו פרמייר