NOA BEAUTY LOGO
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

מיי שמן פלז'ר חוות דעת

מיי שמן פלז'ר חוות דעת

שמן פלז'ר חוות דעת מקיפה 😊

מה זה שמן פלז'ר?

שמן פלז'ר הוא שמן סיכה טבעי המבוסס על שמן זרעי קנאביס, שמן קוקוס ושמנים טבעיים נוספים.

השמן עשיר בחומצות שומן חיוניות, ויטמינים ומינרלים, המסייעים לשיפור זרימת הדם, הרפיית השרירים והגברת הרגישות.

שמן פלז'ר ידוע גם בשם שמן אמור שזכה לתגובות רבות וטובות במהלך השנים.

שמן פלז'ר מגיע בבקבוק קטן של 30 מ"ל, הוא שקוף ונעים למגע ובעל ריח עדין של קוקוס. השימוש בשמן פלז'ר הוא קל, פשוט ויוצר תחושה של מיניות מוגברת כבר מעצם השימוש בו. 

מנפלאות שמן אמור (שמן פלז'ר)

מה אומרות החברות שלנו על שמן פלז'ר:

מאיה, 35:

"ניסיתי את שמן פלז'ר במשך מספר שבועות, התוצאות היו מהממות. השמן גרם לי להרגיש הרבה יותר רגועה ומשוחררת.

הסקרנות שבשימוש הפכה את האירוע לזוגי לגמרי והגבירה את הרטיבות שלי משמעותית. השמן הוסיף נדבך מדהים של עונג לחוויה המינית שלנו."

מירב, 29:

"קיבלתי את השמן במתנה, סוג של הפתעה שלא ציפיתי לה. השימוש הראשון היה מסקרן והתחושות היו מדהימות!"

דנית, 38:

"היתה לי איתו חוויה מינית פשוט מטורפת. ההרגשה היתה שהכל חופשי ומשוחרר וכל נגיעה הביאה לעונג מושלם."

מיי שמן פלז'ר חוות דעת מקיפה

איך משתמשים בשמן פלז'ר?

אם את משתמשת בשמן פלז'ר לבדך או בזוג, השימוש בו הוא סקסי ומדליק מעורר תשוקה מדהימה! 

טרם התחלת האקט המיני, התיזי 3-4 התזות על איבר המין הנשי, עסי מעט את האזור לספיגה של השמן ותני לו לעורר אותך. לאחר מספר דקות השמן מתחיל לפעול ומייצר בגוף הרגשה של פרפרים בבטן ותחושות מדהימות שם למטה.. 

חשוב שתדעי, השמן הוא אכיל, טבעוני וללא גלוטן. לא צריך להוסיף עוד 🙂

המרכיבים העיקריים של שמן פלז'ר (שמן אמור המפורסם)

שמן פלז'ר מבוסס על שמן זרעי קנאביס ובנוסף אליו שמן קוקוס, שמן קינמון, שמן מנטה, שמן הל ושמן ג'ינג'ר. תערובת השמנים המיוחדת הזאת עוזרת להרגעת הגוף, המרצת זרימת הדם והפחתת כאבי חדירה.

חווית השימוש בשמן אמור תאפשר לך ליהנות מתחושת הנאה משופרת, אורגזמה עמוקה וחזקה יותר, עוררות מינית מוגברת, רטיבות משופרת, מודעות מוגברת ורגיעה מלאה בגוף.

 

כמה עולה התענוג? 😊

שמן פלז'ר עולה כ -199 שקלים וניתן להשיג אותו במספר חנויות  ברחבי הארץ. קוראות הבלוג של נעה יכולות להזמין את השמן במשלוח באמצעות שליח עד הבית. 

שמן שלום בית

בשבועות האחרונים רועשת וגועשת הרשת כולה סביב הכינוי החדש שניתן לשמן פלז'ר – שמן שלום בית. איך זה קרה אתם בטח שואלים את עצמכם, אז הינה הפרטים:

אושיית האינסטגרם דניאל גרינברג פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, המונה נכון לימים אלה כמעט 500 אלף עוקבים את שמן פלז'ר המפורסם. דניאל פירסמה סוג של חוות דעת על שמן פלז'ר ובחרה להעניק לו את הכינוי "שמן שלום בית". 

אושיות רשת אחרות פרסמו את דניאל ואת הפרסום שלה, אך דניאל עמדה מנגד בנחרצות, תוך שהסבירה כי המוצר ראוי מאד לשם "שמן שלום בית". דניאל הוסיפה ואמרה כי נשים רבות הודו לה על נרמול השיח על הנושא הכל כך רגיש הזה ועמדה על כך שמדובר במוצר שהיא מאמינה בו לחלוטין. 

אז שמן פלז'ר או שמן שלום בית?

אם אני צריכה לסכם את הסוגיה ולקבוע מה המתאים יותר, שמן שלום בית או שמן פלז'ר, הרשו לי להגיד ששניהם מתאימים! לאחת שמן פלז'ר יגרום הנאה רבה, יעשיר את חוויותיה המיניות ויגרום לה לסיפוק מיני שלא חוותה מעולם. לאחרת, שמן שלום בית יעזור ליחסי מין טובים יותר, יקרב בין בני הזוג וישדרג את האינטימיות הזוגית שלהם. 

כל אחת ואחת מכן יכולה לקחת את השמן שלה למקום הייחודי שמתאים לה. למקום האישי והטוב שלה. ההנאה שלך, תלויה רק בך. זה המסר שלי מכל הסיפור הזה. 

שמן פלז'ר לגבר

לאחרונה השיקה חברת מיי שמן את המוצר המשלים שלה לחוויה מינית מפנקת – שמן פלז'ר לגבר. המוצר המעניין הזה, הנקרא לונגר פלז'ר, הזוכה לתשבוחות רבות בקרב הקהל שזכה להתנסות בו. המוצר הוא לחלוטין מוצר משלים לזוגות הרוצים לשדרג את חיי המין שלהם כמה רמות גבוה יותר. לעמוד לונגר פלז'ר חוות דעת שלנו, לחצו כאן. 

מארז זוגי מפתיע

רוצים לשדרג את החוויה המינית הזוגית שלכם? מארז זוגי של שמן פלז'ר ולונגר פלז'ר יכול להיות פתרון מצוין. שמן פלז'ר מעניק לחות והרגעה, לונגר פלז'ר מאריך ומשדרג את החוויה. שניהם יחד יובילו לסקס אינטנסיבי וממושך יותר. ניתן להשיג את מארז שמן פלז'ר לזוגות בהנחה בקישור הבא:

לינור סביניק על שמן פלז'ר וחיי מין טובים יותר

חשוב לדעת טרם השימוש:

  • השמן לא מיועד לשימוש עם לטקס, מכיוון שהוא מבוסס שמן ולכן כל הקונדומים, ו/או הצעצועים חייבים להיות בטוחים לשימוש בשמן.
  • אלרגנים: הימנעו משימוש אם ידוע לך (ולבן הזוג) רגישות לאלרגיים ולמרכיבים כלשהם. השמן מכיל שמן קוקוס, שנחשב "אגוז עצים".
  • הרחיקי מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד.