NOA BEAUTY LOGO
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

אורגזמה

איך להגיע אליה בכיף?

מחכה כבר שנים להתפוצץ?

בפעם הראשונה, את מתרגשת. הלב שלך דופק, הדם שלך זורם במהרה. את מחפשת את הסיפוק המוחלט, אורגזמה. ההההאורגזמה. אז איך את מגיעה לשם? יש כמה דרכים, כמה שבילים, כל אחת תוביל לאורגזמה מסוג אחר. אבל כולן, ללא יוצא מן הכלל, יתחילו בלהכיר את גוף שלך טוב יותר.

אז בואי נתחיל יחד את המסע המופלא הזה לעבר האורגזמה.

שלב ראשון: הכירי את גופך

אחד הדברים החשובים ביותר לפני שנוכל בכלל לחשוב להגיע לאורגזמה, הוא להכיר את הגוף שלך לעומק (במקרה הזה, ממש לעומק ☺️).

מה את אוהבת? מה מגרה אותך? מה מדליק אותך? מה מעיף אותך לשמיים?

חלק חשוב בתהליך הוא גם לגלות את הנקודות הרגישות שלך, להכיר אותן ולפעול באמצעותן. זה יכול להיות תהליך של ניסויים, של בדיקות, בדיקה ועוד בדיקה ועוד אחת. אבל, ואת זה אני יכולה להבטיח לך, התשובות שתקבלי יכולות להיות לא פחות ממדהימות.

שלב שני: השקפה נכונה וחיובית

אורגזמה היא לא מרוץ. אין זמן מטרה או תחרות. אורגזמה היא מסע של הנאה, של תחושה, של חיבוק של הגוף. קחי את הזמן שאת צריכה, ואל תשפטי את עצמך או את בן הזוג שלך.

קחי את הזמן, תעברי את התהליך (יחד עם בן הזוג או לבד), ותני לקסם הזה לקרות. 

שלב שלישי: תרגול וסבלנות

התהליך להגעה לאורגזמה יכול לקחת זמן, וזה בסדר. אין מה להתייאש ואין סיבה להרגיש מופתעת או מאוכזבת כשזה לא קורה. המפתח הוא להמשיך לתרגל, לנסות דברים חדשים ולהפוך את התהליך לחוויה מהנה.

ככל שתתרגלי יותר, כך תמצאי עניין רב יותר במיניות. זה ממש כמו ללמוד כלי נגינה או להתרגל לספורט חדש – ככל שאת משקיעה יותר זמן ומאמץ, כך את משתפרת.

המפתח הוא להתמקד בהנאה הפיזית ולעשות כל דבר שמגביר לך את ההנאה. אם תתמקדי במה שמרגיש לך טוב, האורגזמה תבוא מאליה.

תגרמי לאורגזמה שלך לבוא...

מצבי רוח, תקופה לחוצה, עומס בעבודה, מצב בריאותי ועוד ועוד, כל אלה יכולים להשפיע על האורגזמה שלך ולהרחיק אותה ממך. לעיתים, צריך לגרום לאורגזמה להגיע אלינו, וזה בסדר גמור!

צעצועים מיוחדים, שמנים נעימים, משחקים למבוגרים, כל אלה יכולים לעזור לנו ליצור את התשוקה החסרה ולהביא את האורגזמה בעוצמה. 

שמן פלז'ר

שמן פלז'ר הוא אחד מהמוצרים המגניבים שנתקלנו בהם, שנותן טוויסט נוסף לחוויה המינית.

מדובר בתערובת שמנים מיוחדים שנוצרו במיוחד כדי לעורר את האזורים הארוגניים שלך ולספק תחושת הנאה מרובה, בזכות האפקט המרטיט שהם יוצרים.

אחד מהמרכיבים הפעילים בשמן פלז'ר הוא תמצית קנאביס, שמגבירה את התחושה של הנאה והתרגשות של הגוף.

את השמן מורחים ישירות על איבר המין הנשי, וכאשר הוא יתחיל לפעול, תרגישי מיד איך הוא מגביר את הרגישות שלך שם למטה, מגביר את הרטיבות שלך ויוצר תחושת הנאה מטורפת שלא חווית. אם לסכם את הנושא, השמן הזה מעניק לך חוויה חדשה של תחושת הנאה, שמאפשרת לך להגיע לאורגזמה שלא חווית!

למידע נוסף ורכישה של שמן פלז'ר, לחצי כאן.

*לגולשות הבלוג של נעה – 10% הנחה על רכישת שמן פלז'ר באמצעות קוד קופון: NOA10.

 

צעצועי מיטה ואביזרים מדליקים

אחת הדרכים המהנות ביותר להגביר את החוויה המינית שלך היא באמצעות שימוש בצעצועי מיטה ואביזרים מגניבים.

ישנן אפשרויות רבות, כולל ויברטורים, דילדו, ביצים סיניות, טבעות פין, ועוד. כל אלו יכולים להגביר את ההנאה והתשוקה שלך ולהוסיף תעוזה ורגש לחוויה המינית שלך.

בנוסף, הם יכולים לעזור לך להכיר את גוף שלך באופן עמוק יותר ולמצוא את הדרכים שבהן את הכי מתעוררת.

קחי למשל את יצירת המופת – הסטיספייר פרו 2+. הסטיספייר הוא מכשיר מיוחד במינו, שכבש את ליבן של מיליוני משתמשות והפך מהר מאד לויברטור היניקה המפורסם בעולם, ובצדק יש לומר 😊.

הטכנולוגיה החדשנית של מכשירי סטיספייר מאפשרת גירוי חיצוני, ממוקד ועוצמתי, באמצעות 11 רמות של גלי יניקה, שמביאות את המשתמשת לשיאי עונג מטורפים.

המכשיר המעוצב בצורה אלגנטית, שקט במיוחד, קל ונוח לשימוש. הוא עמיד במים, מה שמאפשר שימוש גם באמבטיה טובה לחוויה בלתי נשכחת.

סטיספייר פרו 2 מתבסס על גירוי הדגדגן באמצעות גלי יניקה, ועשוי מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת לאנשים שמחפשים חוויה אינטימית מרהיבה.

ניתן להשיג את הסטיספייר פרו 2+ ואביזרים מדליקים נוספים באמזון, במחירים נוחים מאד. 

כנסי לסקירה סקסית במיוחד על מכשיר סטיספייר פרו 2+>>

מיי שמן פלז'ר חוות דעת

מיי שמן פלז'ר חוות דעת

שמן פלז'ר הוא שמן טבעי המסייע לשיפור זרימת הדם, הרפיית שרירים והגברת הרגישות. השמן מגביר את הרטיבות הטבעית שלך ומעצים את תחושת ההנאה המינית 😊.

לקריאה »