NOA BEAUTY LOGO
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

מה כל כך מיוחד בנונה מקס?

טכנולוגיות האור האדום והאינפרה האדום בהן משתמשת פרמייר במכשירי הנונה והנונה פרו כבר דוברו רבות גם כאן בבלוג של נעה ביוטי וגם במקומות אחרים.

התוצאות מרהיבות, התמורה משתלמת ביותר. נראה לי שכבר אפשר להגיד: הדרך להצעיר את העור שלנו כבר כאן. אבל למרות כל הטוב הזה, יצאה חברת פרמייר עם מכשיר נוסף, שלישי בסדרה, מכשיר עם יכולת שעולה על כל דמיון.

הטכנולוגיה הייחודית של מכשיר נונה

מכשיר נונה פרו פועל באמצעות שילוב של טכנולוגיות מתקדמות אשר נמצאו יעילות ביותר ע"י סוכנות החלל נאס"א.

מדובר על שילוב של גלי אור אדום באורך מדויק של 660 ננומטר וגלי אור אינפרה אדום באורך גל של 855 ננומטר שהוכחו כמסייעים בעידוד ייצור קולגן ואלסטין.

אורכי הגל הללו מהווים את "החלון הטארפיוטי" כהגדרתו על ידי נאס"א, המביאים לתוצאה המיוחלת. המכשיר מסייע להתמודדות עם קמטים, קמטוטים, פגמים בעור, פיגמנטציה, נקבוביות רחבות ועוד.

ראש הטיפול הייחודי של מכשיר נונה מקס

אז מה בעצם הייחודיות של מכשיר נונה מקס? ראש המכשיר, החלק שמבצע את הפעולה, תוכנן ונבנה באמצעות חומר שנקרא פוליקרבונט ובציפוי זהב 18 קראט.

פוליקרבונט הוא חומר בעל תכונות שקיפות מצוינות, לעיתים אפילו טובות יותר מזכוכית, המאפשר העברה יעילה של אור וחום. הזהב היא מתכת טהורה וגמישה, היפואלרגנית, המשמשת לציפוי מכשור רפואי.

שילוב הזהב והפוליקרבונט, כיוון שהוא אטום בצורה מוחלטת, מאפשר להפוך כל מוצר קוסמטי שתרצו, קרם או סרום של כל חברה שאתן משתמשות בה, להרבה יותר יעיל ופעיל.

הראש האטום לחלוטין מבטיח החדרה יעילה של החומרים לעור לקבלת ניצול מקסימלי.

האטימות המוחלטת של ראש המכשיר מאפשרת ניצול של עד 90% מהחומר הפעיל בכל תכשיר קוסמטי שתשתמשי בו. לצורך ההשוואה, יכולת הניצול של החומר הפעיל בתכשירים שאנו משתמשות בהם היום עומד על 20-30%.

המכשיר בעצם מאפשר לנו להפוך את תכשירי הקוסמטיקה היומיומיים שאנו משתמשות בהם היום ליעילים וחזקים הרבה יותר. 

נונה מקס פרמייר

הדבר השלישי והמשמעותי ביותר הוא המיני רפלקטורים המצויים בראש הטיפול. במכשיר הפרו ישנם קווים המעבירים את האור ומבצעים את פעולת המכשיר.

למכשיר נונה מקס יש ראש משולש, נקי, בעל מיני רפלקטורים פנימיים, המדמים שברי מראות.

אלו משמשים כמעצימי אור, המפזרים את האור האדום על שטח פנים גדול הרבה יותר ומביאים לפעולה עוצמתית ותוצאות מדהימות.

תוצאות השימוש בנונה מקס

מכשיר הנונה מקס פותח על ידי טובי המוחות, מהנדסים בוגרי הטכניון, בניצוחו של פרופסור ג'ורג' סמות, זוכה פרס נובל מאוניברסיטת ברקלי.

חשוב לציין שמדובר בפיתוח ישראלי וייצור ישראלי לחלוטין שמבטיח בקרת איכות גבוהה מאד לעומת מכשירים אחרים המיוצרים בסין.

מחקר שבוצע על ידי אוניברסיטת הארוורד בדק את הטכנולוגיה הייחודית של מכשיר הנונה ומצא כי בקרב 90% מהמשתתפים במחקר נצפה שיפור ממשי במרקם העור: הפחתה בפיגמנטציה, כיווץ נקבוביות, טשטוש קמטוטים ושיפור ממשי במראה הקמטים.

מכשיר נונה מקס, הדגם החדש ביותר בסדרה, מפיק אורכי גל חזקים, ארוכים ומדויקים יותר מהדגמים הקודמים. הרפלקטורים הפנימיים המשדרגים את עוצמת האור ומעניקים תוצאה חזקה, מהירה ואיכותית יותר ב-150% בהשוואה לדגם הקודם.

קראו עוד על – טיפול בקמטים בפנים

רוצה לקבל פרטים נוספים על מכשיר נונה מקס?

לשיחה עם נציגת פרמייר השאירי פרטים כאן:

חוות דעת נוספות על סדרת מכשירי נונה

עפרי גל, 56
עפרי גל, 56
שדרגתי לנונה פרו כי אני מרוצה מהתוצאה
קרא עוד
אני בחרתי לשדרג את המכשיר נונה שברשותי לנונה פרו מאחר והייתי מרוצה מהתוצאה
נורית בר מואב, 52
נורית בר מואב, 52
תוצאות נראות לעין לאחר שימוש של כשבועיים
קרא עוד
תודה על הנונה שממש עוזרת ותוצאות ניראות לעין אחרי שימוש של שבועיים. צריך להקפיד על יום כן יום לא ובהתאם לזמנים.
איילת דוד, 50
איילת דוד, 50
טשטש בצורה משמעותית את הקמטים
קרא עוד
שמי איילת מפתח תקוה, יש לי את המכשיר נונה כבר 5 חודשים אני משתמשת עם המכשיר בכל איזורי הגוף אני מאוד מרוצה מהשימוש בו המכשיר שיפר לי את מראה הפנים ובאמצעות גלי האינפרא שלו, לעת עתה טשטש בצורה נפלאה
נתי עברון, 61
נתי עברון, 61
נונה הוא מכשיר חובה לכל אישה
קרא עוד
בריאות צריך לתחזק על בסיס יום יומי. נונה הוא מכשיר חובה לכל אישה המעוניינת לתחזק את עור הפנים שלה לעור זוהר, בריא ויפה יותר
גליה שכטר, 58
גליה שכטר, 58
חיפשתי טיפול לא פולשני
קרא עוד
קיבלתי את NUNA לפני כשנה כשחיפשתי טיפול לא פולשני כדי לרענן את העור שלי ולהעניק לו מראה זוהר וחי יותר. הטיפול מהנה ונוח ומעניק תחושה טובה ואסתטית לפני שאני יוצאת לאירוע מיוחד.
מילי שטוץ, 47
מילי שטוץ, 47
מבחינתי זה הפתרון שלי
קרא עוד
היי אני מילי, מאז שאני משתמשת בנונה, העור שלי הרבה יותר רענן, אחיד וחלק. אחת כמוני שלא הולכת לקוסמטיקאית ולא משתמשת במוצרים יקרים לעור, מבחינתי זה הפתרון שלי
דורית חבז, 58
דורית חבז, 58
אני מאוד מרוצה מהתוצאות
קרא עוד
כאשה מולטי-טסקינג מודרנית (רעיה, אם וסבתא) הנושקת ל-60 אני מאוד מקפידה על מראה חיצוני, ובעיקר מראה הפנים. מאז שעברתי לפני כמה שנים סדרת טיפולים לעור הפנים, אני משתדלת לשמר ולחזק את התוצאות. לפני שנה רכשתי את מכשיר הנונה סקין ואני מאוד מרוצה מהתוצאות השבוע, בעקבות המלצתה החמה של לאורה, שדרגתי למכשיר הנונה פרו אשר מבטיח תוצאות הרבה יותר יעילות בפחות זמן
אידה קיסר, 69
אידה קיסר, 69
קשה להפתיע אותי אבל הם הצליחו
קרא עוד
שיווק מעולם לא היה הצד החזק שלי, אבל חשוב לי להעביר לכולם שאני פשוט מרוצה ושמחה ומודה לחברת פרמייר. מי שמכיר אותי יודע שאני עושה טיפולי אנטי-אייג'ינג שנים במכונים וטיפולי פנים אצל הקוסמטיקאית שלי. פשוט לא האמנתי שמכשיר קטן יכול לתת לי עוצמה כזאת, אז קשה להפתיע אותי אבל הם הצליחו. עכשיו אני עושה הכל לבד וקל לי וכיף לי
הקודם
הבא