NOA BEAUTY LOGO
חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

נונה

פריצת דרך ישראלית

מכשיר נונה של פרמייר טורף את הקלפים ומשנה את כל מה שידעתם על מיצוק וחידוש עור הפנים

אי אפשר להתעלם מזה – הזמן שעובר משאיר את אותותיו על הפנים שלנו. הוא לא מוותר לאף אחד על קמטים, קמטוטים, פיגמנטציה וסימני הגיל. תוסיפו לזה את האקלים הישראלי, קרני השמש החזקות, האבק, זיהום האוויר המטורף, הלחץ התמידי שלנו בבית ובעבודה, עישון (וזה ממש לא משנה אם אתם המעשנים או שמעשנים לידכם), תזונה לא נכונה ועוד ועוד. את כל זה אנחנו עושים בלי בעיה, על אוטומט. אבל אז מגיע סוף היום – וזה פוגש אותנו במראה, אחרי המקלחת.

קמט חדש, סימן הבעה, עוד אחד שלא היה שם בשבוע שעבר. ומה בסך הכול רצינו? להרגיש בנוח עם העור שלנו?

פריצת דרך ישראלית

פריצת דרך כחול לבן, מכשיר מתקדם לטיפול אנטי-אייג'ינג ביתי, מביא לנו בשורה אמיתית שתממש את כל מה שחיכינו לו.

אחת החברות הוותיקות, היציבות ופורצות הדרך בארץ ובעולם בתחום הטיפוח היא חברת פרמייר הישראלית, שקטפה וממשיכה לקטוף פרסים בינלאומיים רבים על חדשנות בטיפול בעור הפנים.

ביקוש גובר של אלפי לקוחות החברה לפתח מכשיר אנטי אייג'ינג ללא תלות במוצרים משלימים הוביל את מעבדות הקוסמטיקה של החברה לאחד כוחות עם מהנדסים מצטייני דיקן של הטכניון בהובלת פרופסור סמוט', זוכה פרס נובל וחוקרים מאוניברסיטת ברקלי בארה"ב לכדי פיתוח וייצור מכשיר "נונה", מכשיר אנטי אייג'ינג חכם לשימוש ביתי.

מכשיר נונה, המבוסס על טכנולוגיה שפותחה במקור ע"י סוכנות החלל נאס"א, עבר סדרת בדיקות ארוכות שלאחריהן קיבל את אישור ה- FDA האמריקאי ואישור משרד הבריאות הישראלי. תם עידן החלומות, הגיע הרגע להגשים.

אז איך זה עובד?

כל מה שנדרש הוא 15-20 דקות של טיפול ביתי עם מכשיר נונה, שלוש פעמים בשבוע. לאחר ניקוי יסודי וייבוש של הפנים, מתחילים בעיסוי הפנים בעזרת המכשיר. ראש המכשיר יתחמם בהדרגתיות, בעוד אנו מעסים את הפנים בתנועת מתיחה, ונותנים לטכנולוגיות אור אדום ואינפרא אדום מתקדמות לפעול על העור. מלבד העובדה שהטיפול כיפי ונעים, פעולת המכשיר מגבירה את קצב ייצור הקולגן והאלסטין בצורה טבעית, דבר שטוב וחשוב לנו כמעט לכל איזור בגוף ולמגוון בעיות בעור כמו קמטים, קמטי הבעה, פיגמנטציה, נקבוביות רחבות, ובכלל לשיפור המראה הכללי של העור.

השמועה על הטכנולוגיה פורצת הדרך עשתה את דרכה עד לאוניברסיטת הרווארד, ובמחקר מדעי שבוצע על הטכנולוגיה עליה מבוסס מכשיר נונה של פרמייר, התוצאות הראו שבקרב 90% מהמשתתפים, נראה שיפור ממשי במרקם העור: כיווץ נקבוביות, הפחתה בפיגמנטציה, ושיפור ממשי במראה הקמטים.

והכי חשוב: את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר הטיפול  הראשון!

לפרטים נוספים על מכשיר הנונה

השאירו פרטים כאן

איך נראות התוצאות?

נונה פרו לפני ואחרי

קמטי הבעה

מכשיר נונה לפני ואחרי

קמטים ליד העיניים

תוצאות השימוש במכשיר נונה

פיגמנטציה

מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים

נונה הוא מכשיר האנטי-אייג’ינג ביתי בעל דירוג הבטיחות הגבוה ביותר ע”י ה – FDA המעודד ייצור קולגן ואלסטין. המכשיר נועד לטיפול בנראות ומיצוק עור הפנים והתמודדות עם קמטים במצח, קמטי הבעה וסוגים נוספים של קמטים ופגמי עור, דוגמת נקבוביות רחבות, כתמי עור ושיפור כללי של מראה העור בפנים ובגוף.

מכשיר נונה מציג תוצאות מרשימות ביותר בקטגוריית מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים ולוקח את נושא טיפוח ושמירה על העור למחוזות חדשים לחלוטין.

חוות דעת על מכשיר הנונה

טכנולוגיית סדרת מכשירי הנונה נחקרה ונבדקה על ידי המוחות הגדולים בעולם

פרופסור ג'ורג' סמוט חתן פרס נובל

פרופסור ג'ורג' סמוט

מנהל המחקר, חתן פרס נובל, אסטרופיזיקאי וקוסמולוג אמריקאי, פרופסור ברקלי.

פרופסור פיליפ לברנו

פרופסור פיליפ לברנו

יו"ר המחלקה לכירורגיה פלסטית, שטרסבורג, צרפת

פרופסור טורלו לוטי​

פרופסור טורלו לוטי

נשיא אקדמיית הבריאות העולמית לדרמטולוגיה 

דר' פניובה

ד"ר פ' פניובה

רופאת עור ומומחה לקונטור פלסטיקה

לפרטים נוספים על מכשיר הנונה

השאירו פרטים כאן